Киричук Валерій Олександрович

   

   Киричук Валерій Олександрович

   Кандидат педагогічних наук (1992), доцент (2011). 

   Закінчив Київський державний педагогічний інститут ім. О.М. Горького (1979).

   Трудову діяльність розпочав у 1979р. на Київщині вчителем географії

   восьмирічної школи, згодом з 1981р – директор загальноосвітньої школи,

   інспектор Київського обласного управління освіти (1987).

 

 

 

 

Після закінчення навчання в Київському університеті ім. Т.Г. Шевченка факультет – психогенез, за фахом практичний психолог (1991), працював головним психологом управління освіти Київської обласної державної адміністрації (1991), директором Київського обласного центру практичної психології (1994-1998), заступником начальника управління організаційно-масової роботи Міністерства сімї і молоді (1998), доцентом кафедри експериментальних досліджень ДАККО АПН України (1999). В 2008 році закінчив докторантуру. 

Нині обіймає посаду доцента кафедри психології управління Університету менеджменту освіти (2001), також завідуючий відділу проектування розвитку обдарованості Інституту обдарованої дитини НАПН України (2009). Головні теми досліджень - психолого-педагогічне проектування особистісного розвитку учня, соціально-педагогічне проектування розвитку особистості, проектування навчально-виховного процесу загальноосвітнього навчального закладу.

Науковий керівник Всеукраїнських експериментів за темами: «Психолого-педагогічне проектування соціального розвитку особистості учня» (2001-2007), та «Проектування особистісно-розвивального змісту навчально-виховного процесу» (2007-2012). Розробив авторську систему виховної роботи «Психолого-педагогічне проектування соціального розвитку особистості учня» (2007) в основу якої покладено суб'єктно-вчинкову парадигму в психології, що рекомендована МОН України до широкого впровадження в загальноосвітніх закладах України. Автор декількох комп'ютерних програм і комплексів, а саме: «Персонал», «Універсал -3», «Універсал 4 on-line». Володіє українською, російською, польською мовами. Автор понад 45 праць.

 

 

Руденко Сергій Антонович

 

  Руденко Сергій Антонович

  Провідний науковий співробітник Інституту обдарованої дитини НАПН України

  Старший науковий співробітник ДУ «Інститут педіатрії акушерства та гінекології

  НАМН України»  - підтвердження - Атестат ВАК   «Старшого наукового 

  співробітника АС №006159 від 14 серпня 2007 року (протокол № 29-09/6) за

  спеціальністю – педіатрія.

 

 

 

Освіта: Вінницький медичний інститут ім. М.І.Пирогова, педіатричний факультет 1983 рік – спеціальність – лікар - педіатр. Диплом №121100

Інтернатура – Староконстянтинівська ЦРЛ, Хмельницької області 1984

Ординатура – НДІ педіатрії, акушерства і гінекології – 2 роки (1987 – 1989) диплом №58, від 30.08.1989 р.

Кандидат медичних наук – (Диплом кандидата наук №02059 від 13 лютого 1993 року).

Магістратура -  Інститут державного управління і самоврядування  при Кабінеті Міністрів України – Магістр управління охороною здоров’я  диплом № 0117 від 28 червня 1995 року

Стажування в республіці Словаччина – Інститут громадського здоровя, підтвердження ступеню Магістра (на англ. мові) – за темою «Шляхи реформування системи охорони здоровя в Україні».

З 2003 року працюю старшим науковим співробітником відділу наукових проблем організації медичної допомоги дітям і матерям ДУ Інститут, педіатрії, акушерства та гінекології НАПН України, є відповідальним виконавцем двох наукових тем:

1. «Вивчити умови та динаміку формування здоров’я дітей в процесі довготривалого їх спостереження та розробити заходи по його збереженню».

2. Розробити модель моніторингу здоровя школярів в системи ДПК «Універсал».

3. Приймаю участь у дослідженнях Інституту обдарованої дитини НАПН, є автором – розробником «Фізичного блоку» у ДПК «Універсал».

31 жовтня 2011 року присвоєно вищу лікарську категорію за спеціальністю педіатрія – Атестаційна комісія при Національній академії медичних наук України посвідчення №120. Стаж роботи за спеціальністю – 31 рік.

Є членом Всеукраїнського товариства педіатрів, та Всеукраїнського товариства фізіотерапевтів та курортологів, керівник Київського регіонального відділення Всеукраїнського товариства «Здорова дитина».

Автор 94 наукових робіт.

Займається вивченням проблем:

1. індивідуальної обдарованості дітей дошкільного та шкільного віку, та проблем щодо її реалізації; 

2.  вивчення впливу на стан здоров’я дітей шкільного віку соціальних та психологічних чинників;

3. вивчення особливостей успішності у навчанні в залежності від фізичних, психологічних та соціальних факторів;

4. встановлення комплексного діагнозу щодо стану здоров’я дітей старшого дошкільного та шкільного віку, з урахуванням фізичних, психологічних та соціально – педагогічних факторів впливу та надання відповідних рекомендацій щодо індивідуальної профілактики, оздоровлення та лікування;

5. проведення традиційного консультування на рівні лікаря вищої категорії з приводу стану здоров’я, оздоровлення та профілактики захворювань дітей всіх вікових категорій (з народження до 18 річного віку); 

6. впровадження та супровід фізичного блоку в системах проектування розвитку дітей шкільного та старшого дошкільного віку для закладів системи ЗНО;

7. створення систем збереження здоров’я та оздоровлення дітей в умовах дитячого дошкільного навчального закладу і школи.

Основні наукові публікації  за останні 3 роки:

1. Руденко С.А.  Вплив стану хронічної гіпоксії  на формування  психолого – педагогічного розвитку дитини в умовах загальноосвітніх навчальних закладів. // Матеріали Всеукраїнської н/п конференції «Психолого – педагогічний супровід розвитку обдарованості особистості учня».- м. Івано - Франківськ  – 2012.-  с. 234 – 240.

2. Руденко С.А. Вивчення стану хронічної втоми школярів  в умовах ЗНЗ із застосуванням методу електропунктурної діагностики Накатані. // Матеріали н/п семінару «Психофізіологічні аспекти обдарованості: теорія і практика. - м. Київ. – 2012.- с. 76- 82

3. Неділько В.П., Руденко С.А. Стан здоров’я дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в умовах загальноосвітніх навчальних закладів// Матеріали Всеукраїнської н/п конференції «Проблеми діагностики та проектування розвитку обдарованих дошкільників», м. Одеса. - 2012.- С. 25-31.

4. Неділько В.П., Руденко С.А. Психолого – педагогічні особливості розвитку дітей шкільного віку з підвищеною вагою тіла.// Матеріали 5 Міжнародної науково – практичної конференції  «Обдаровані діти – інтелектуальний потенціал держави», смт. Гаспра, АР Крим. – 2012.- С. 197 – 205.

5.Rudenko S.A. Influence of Child’s Increased Weight on Quality of Its Adaptation to School Conditions.|| International Conference. - Ukraine and Montenegro. “Present and Perspectives”. – Kyiv. 2012-p. 29-30.

6. Неділько В.П., Руденко С.А. Проектування та психолого – педагогічний супровід розвитку обдарованості. Розділ ІУ «Медичні аспекти системи проектування  розвитку дітей шкільного віку» // Монографія. ТОВ «Інформаційні системи»-Київ. 2012.- С. 165-268.

7. Руденко С.А. Медичні аспекти психолінгвістики // Збірник наукових праць «Психолінгвістика: психологія мовознавство,соціальні комунікації». – Переяслав - Хмельницький. -2013.- С. 123-129.

8. Неділько В.П., Руденко С.А. Здоров’я та розвиток дітей старшого дошкільного і молодшого шкільного віку.// ). Матеріали ІІ Всеукраїнської науково – практичної конференції  «Проблеми діагностики та проектування розвитку обдарованості дошкільників», м. Алупка, АР Крим. – 2013.- С. 197 – 205. 2) Освіта та розвиток обдарованої особистості. -2013.- №3.- С.60-63.

9. Руденко С.А. Медико – психолого – педагогічні аспекти успішності дітей середнього і старшого шкільного віку.// Матеріали У Всеукраїнської науково – практичної конференції  «Проектування розвитку та психолого-педагогічного супроводу обдарованої особистості», м. Теребовля. – 2013.- С. 19 – 26.

10. Неділько В.П., Руденко С.А. Соціально – педагогічні та соціально психологічні аспекти здоров’я дітей шкільного віку.// Освіта та розвиток обдарованої особистості. -2013.- №8-9.- С.126-130.

11. Руденко С.А. Індикація поняття обдарованість  з урахуванням медико - психологічних та медико – соціальних аспектів розвитку дитини на прикладі академічної обдарованості. // Матеріали УІ Міжнародної науково – практичної конференції  «Обдаровані діти – інтелектуальний потенціал держави», смт. Гаспра. – 2013.- С. 16-23.

12. Неділько В.П., Руденко С.А. Вплив гіпоксичних станів на формування хронічної втоми у дітей шкільного віку. Педіатрія, акушерство та гінекологія. - 2013.-76/№5.- С.- 49-53.

13. Неділько В.П., Руденко С.А., Страшна Л.С. Медико – социальные факторы влияния на формирование состояния здоровья школьников подросткового возраста г.Киева.// Материалы Международной научно – практической конференции «Инновационные подходы к формированию здоровьесберегающего пространства в общеобразовательных учреждениях: региональные модели, опыт работы», г. Ставрополь.  – 2013.- С. 98 -103.

14. Неділько В.П., Руденко С.А., Андронович К.О. Медико – психолого – педагогічні особливості розвитку дітей середнього та старшого шкільного віку з високим зростом. // Международный научно – практический конгресс педагогів та психологів:  «The generation of a new stage» г. Прага.  – 2014.- С. 147 -156.

15. Неділько В.П., Руденко С.А., Динаміка психо – фізичного розвитку дітей старшого дошкільного і молодшого шкільного віку.// Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково – практичної конференції з міжнародною участю «Проблеми діагностики та проектування розвитку обдарованості дошкільників», Київ. – 2014.- С. 32-40.

16. Неділько В.П., Руденко С.А. Технології проектування в практиці роботи загальноосвітнього навчального закладу: теоретико – практичний аспект. Посібник.// Розділ ІУ. Проектування розвитку дитини шкільного віку з урахуванням медико – соціальних та медико – психологічних факторів впливу. 2014.- Київ. - ст. 221- 264.

17. Неділько В.П., Руденко С.А. Особливості фізичного та психо – соціального розвитку дітей з малим зростом.// Матеріали УІ Всеукраїнської науково – практичної конференції «Проектування розвитку та психолого – педагогічного супроводу обдарованої  особистості», Тернопіль. – 2014.- С. 11 - 18.

18. Неділько В.П., Руденко С.А. Вплив стану здоров’я школярів на їх навчальну успішність.// Здоровье ребенка. -2014.-№2 (53).- С.- 59-62.

                                                                               


Прашко Олена Володимирівна 

  Прашко Олена Володимирівна

  Науковий співробітник 

  Контактні дані: тел. (044) 481-27-34, (097)450-89-76;

  E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

  Освіта: Педагогічний Інститут імені Ільяса Джансугурова,

  диплом з відзнакою (Казахстан) філологічний факультет.

 

Здобувач кафедри психології управління ВНЗ "Університет менеджменту" Національної академії педагогічних наук України.

Тема дисертаційного дослідження - "Розвиток соціальної компетентності підлітків засобами проектування навчально   виховного процесу навчального закладу".

Наукові інтереси:

- соціальна компетентність підлітків;

- соціальна обдарованість особистості;

- соціальне виховання та соціалізація;

- проектування навчально-виховного процесу освітнього закладу.

Професійна активність:

Педагогічний стаж - понад ЗО років, працювала вчителем світової літератури та російської мови в приватних та державних освітніх закладах України (Одеська область, м. Львів, м. Київ). Працювала заступником директора з виховної роботи, методистом, посідала посаду заступника начальника управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації з питань виховання.

З 2010 року - науковий співробітник відділу проектування розвитку обдарованості Національної академії педагогічних наук України.

Професійні досягнення: Переможець районного конкурсу "Учитель року"(двічі).

Нагороджена грамотами обласного управління освіти та науки м. Одеси, районних управлінь освіти м. Львова та м. Києва, дипломами Національної академії педагогічних наук, Міністерства освіти та науки, молоді та спорту України.

Статті:

1. Прашко О.В . Семь футов под килем: развивающая познавательная игра : [для учащихся нач. шк.] //Розкажіть онуку. - 2006. - Черв. (№ 11/12). - С. 20-21

2. Прашко О.В. У країну загадок: Гра-мандрівка//Розкажіть онуку. - 2007. - № 6. - С. 80-81

3. Прашко О.В. Моя роль у шкільному житті // Розкажіть онуку. - 2005. - С. 62

4. Прашко О.В. Плавання навколо світу // Розкажіть онуку. - 2005.- С. 79.

5. Прашко О.В. Проектна діяльність і організація роботи самоврядування як головні напрямки виховної системи гімназії «Ерудит» // Рідна школа-2009.-№ 7.-С.32-33

6. Прашко О.В. "Школа навчання - метод проектів - школа життя" (педагогічне проектування та його місце в навчально-виховному процесі ЗНЗ) //Управління освітою. - Грудень 2010. -№ 22

7. Прашко О.В. Креативна школа: міф або реальність // Матеріали всеукраїнського науково-практичного семінару  «Теорія і практика креативного навчання обдарованих дітей» ЮД НАПН України - 25 лютого 2011 року. - К.: ТОВ «інформаційні системи». - С.101-104.

8. Прашко О.В. Інтерактивні технології навчання як складова розвивального навчання» // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Розвивальне навчання та школа діалогу культур - можливості взаємодоповнення» ІОД НАПН України -12 квітня 2011 року. - К.: ТОВ «Інформаційні системи». - С.163-172

9. Прашко О.В. Педагогічне проектування та метод проектів в практиці роботи сучасного навчального закладу» // Матеріали регіонального науково-практичного

семінару «Проектування розвитку обдарованості в системі проектування навчально-виховного процесу» ЮД НАПН України -29 березня 2011 року. - К.: ТОВ

«інформаційні системи».

10. Прашко О.В.  Розвивальне навчання як особистісно-орієнтована інноваційна технологія»// Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції «Вікові особливості інтелекту » ЮД НАПН України -24 березня 2011 року. - К.: ТОВ «Інформаційні системи». - С.83-89

11. Прашко О.В. Формування комунікативної та дискусійної  культури через застосування інтерактивних технологій // Матеріали ІІІ Всеукраїнської конференції «Проектування розвитку та психолого-педагогічного супроводу обдарованої особистості» ЮД НАПН України -27-28 квітня 2011 року. - К.: ТОВ «Інформаційні системи»,  -с.220-227

12. Прашко О.В. Соціально-комунікативна активність старшокласників як форма вираження потреб особистості // Матеріали науково-практичної конференції в м. Севастополь «Формування компетентностей обдарованої особистості в системі освіти» ІОД НАПН України -22-23 червня 2011 року. - К.: ТОВ «інформаційні системи».

13. Прашко О.В. Особливості планування навчально-виховної діяльності з обдарованими дітьми // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції в м. Київ «Сучасні погляди на обдарованість та розвиток талантів» ІОД НАПН України - 22-23 серпня 2011 року. - К.: ТОВ «Інформаційні системи».

14. Прашко О.В. Форми комунікативного впливу на розвиток соціально-комунікативної активності особистості // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції в м. Алушта «Сучасні погляди на обдарованість та розвиток талантів» ІОД НАПН України - 21-25 вересня 2011 року. - К.: ТОВ «інформаційні системи».

15. Прашко О.В. Педагогічне проектування як культурна, розвинена форма інноваційної діяльності // Матеріали Другого Міжнародного кримського педагогічного конгресу "Інновації в освіті: компетентнісний підхід до навчання",  - 28-30 вересня 2011 року.

16. Прашко О.В. Метод проектів у питаннях та відповідях // Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції «Створення регіональної організаційно-методичної моделі педагогічного супроводу обдарованої учнівської молоді» ІОД НАПН України - м. Харків, - 16-17 листопада 2011 року, с. 35-42.

17. Прашко О.В. Розвиток соціальної компетентності учнів через застосування інтерактивних технологій навчання // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Психолого-педагогічний супровід розвитку обдарованості особистості учня» ІОД НАПН України - м. Івано-Франківськ, - 23-25 лютого 2012 року, с.225-234

18. Прашко О.В. Проектні технології загальноосвітнього навчального закладу в системі навчально-виховного процесу // В. О. Киричук, 0. В. Прашко, В. О. Смотрін, С. С. Марченко. - ІОД НАПН України - 2011.- Київ. - 100 с.

19. Прашко О.В. Проблеми розвитку соціальної компетентності в учнів з проявами загальної обдарованості // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Формування компетентностей обдарованої особистості в системі освіти» ІОД НАПН України - м. Севастополь, - 06-07 липня 2012 року, с. 39-47.

20. Прашко О.В. Технология психолого-педагогического сопровождения личностного развития учащихся в компьютерном комплексе «Универсал-3»//Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції «Психология труда и профессиональное развитие педагога: актуальное состояние, проблемы и перспективы», Россия, г. Бирск, 16 октября, 2012 года, с. 72- 79 - 12 д.а.

21. Прашко О.В. Педагогічне проектування як складова інноваційного процесу становлення особистісно - орієнтованої школи. //Вісник Луганського національного університету ім. Тараса Шевченко, - № 22 (257), 2012 р., с. 132 -139.

22. Прашко О.В.  «Розвиток соціальної компетентності учнів через учнівське самоврядування»// Збірник наукових праць «Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія і практика». Випуск 8. - К, 2012 р., с. 222-230.

23. Прашко О. В. Актуальність проблеми розвитку соціальної компетентності учнів // Вісник Прикарпатського університету. Серія: педагогіка. - 2013 р. - Вип. 47.

24. Прашко О.В. Развитие социальной компетентности учащихся в условиях проектирования учебно-воспитательного процесса // Формирование и качественное развитие современных систем образования. Открытое Европейско-Азиатское первенство по научной аналитике: Доклад на Международной онлайн-конференции. [Електронний ресурс]. Вхід доступу: http://gisар.еu/ru/node/16809. 

25. Прашко О.В. Психолого-педагогическое проектирование учебно-воспитательного процесса // Современные проблемы и перспективы развития педагогики психологии: Материалы ІІ Международной научно-практической конференции, Россия, г. Махачкала: ООО «Апробация», 2013. - С. 35-41.

26. Прашко О.В. «Компетентнісний підхід до освіти обдарованих учнів. Розвиток соціальної компетентності» // Проектування розвитку та психолого-педагогічного супроводу обдарованої особистості: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 23-24 квітня 2013 року,  м. Теребовля. - К.: Інститут обдарованої дитини, 2013. - С. 136-144.

27. Прашко О.В. Педагогічне проектування виховної системи навчального закладу // Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції "Обдаровані діти - інтелектуальний потенціал держави", 26 - 30 вересня 2013 року, смт. АР Крим. - К.: Інститут обдарованої дитини, 2013. - С. 174-184.

28. Прашко О.В. Розвиток соціальної компетентності при навчанні обдарованих учнів // Щомісячний науково-методичний журнал № 4 (11) «Освіта та розвиток обдарованої особистості», м. Київ. - К.: Інститут обдарованої дитини, 2013. - С. 36-40.

29. Прашко О.В. Особливості розвитку соціальної компетентності у підлітків // Щомісячний науково-методичний журнал «Освіта та розвиток обдарованої особистості» № 11 (18) /11/2013.

30. Прашко О.В. Уміння управляти конфліктами - ознака соціально компетентної особистості // Щомісячний науково-методичний журнал «Освіта та розвиток обдарованої особистості» № 4, 2014.

31. Прашко О.В. Цінності та ціннісні орієнтири особистості // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Креативний розвиток і соціальна адаптація обдарованих дітей та молоді: 25-27 квітня 2014 року, м. Київ. - : Інститут обдарованої дитини, 2014 - С. 51-59

32. Прашко О.В. Роль класного керівника в розвитку соціальної компетентності підлітків // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» - додаток 4 до Вип. Том IV (12): Тематичний випуск «Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання».- К.: Гнозис, 2014.-384.- С. 339-346.

Посібники та монографії:

1. Методичний посібник "Проектні технології загальноосвітнього навчального закладу в системі навчально-виховного процесу" // В. О. Киричук, О.В. Прашко, В.0. Смотрін, С.С. Марченко. - ЮД НАПН України - 2011.- Київ. - 100 с.

2.Киричук В.О., Прашко О.В. Навчально-методичний посібник «Технології проектування обдарованості в комп'ютерному комплексі «Універсал-4». - (с. 35-42, с. 81-107).

3. Монографія, Киричук В.О., Прашко О.В., Неділько В. П., Руденко С. А Проектування та психолого-педагогічний супровід розвитку обдарованості: монографія// [В.О. Киричук, О.В. Прашко, В.П. Неділько, С.А. Руденко]; за заг. ред. В. О. Киричука - К.: Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2012. - 242с.

4.Посібник. Киричук В.О., Прашко О.В. Технології проектування обдарованості в комп'ютерному комплексі «Універсал 4 оnlіnе»: навч. - метод. посіб./ В. О. Киричук.,О.В. Прашко. - К.: Інфосистеми, 2010. -107 с. 

5. Посібник. Соціально-педагогічне проектування розвитку обдарованості учнів в системі навчально-виховного процесу // за загал. ред. В.О. Киричука. - К.: Інститут обдарованої дитини. - 2014., с. 40-56, 109-135.

Наукова активність: участь у 8 міжнародних, 10 всеукраїнських, 11 регіональних конференціях та семінарах (доповіді, семінари, майстер-класи).

 



 


Веселка Юлія Богданівна

  Веселка Юлія Богданівна

  Науковий співробітник

  Контактні тел.:(044) 481-27-34, (063) 9783183

  E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

  Освіта: Київський Славістичний Університет, спеціальність «психологія»,

  «англійська мова та література», диплом з відзнакою (2009)

 

 

 

 

Наукові інтереси:  дослідження проблем виховання та навчання обдарованої особистості, вивчення проблем та особливостей роботи з батьками обдарованих учнів, проектування навчально-виховного процесу.

Статті: Опубліковано більше 20 наукових статей.

1. Веселка Ю. Б. Практика використання проектів у діяльності навчального закладу // Матеріали конференції «Обдаровані діти – інтелектуальний потенціал держави: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 26-30 вересня 2013 року, смт. Гаспра, АР Крим. – К. : Інститут обдарованої дитини, 2013 – 486  с. – с. 430-435.

2. Веселка Ю.Б. Формування комунікативної компетентності дошкільників на уроках англійської мови // Материалы ХVІІ  Международной научно-практической интернет-конференции «Проблемы и перспективы развития науки в начале третьего тысячелетия в странах СНГ» // Сборник научных трудов. - Переяслав-Хмельницкий, 2013 г. – с. 137-140.

3. Веселка Ю. Б. Інноваційні форми роботи з батьками обдарованих учнів / «Освіта та розвиток обдарованої особистості» Щомісячний науково-методичний журнал  № 4, м. Київ. – К. : Інститут обдарованої дитини, 2014. – С. 41–43.

4. Веселка Ю.Б. Взаємодія школи та сімї у виховному процесу як головний чинник становлення особистості // Матеріали 6 Всеукраїнської науково-практичної конференції «Проектування розвитку та психолого-педагогічного супроводу обдарованої особистості», 4–5 червня 2014 р.,  м. Тернопіль.-К.: Інститут обдарованої дитини, 2014 р.-216 с. – С. 86-94.

5. Веселка Ю.Б. Особливості використання методу проектів/ Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції «Психолого-педагогічний супровід розвитку обдарованості особистості учня», 25–26 лютого 2014 р., м. Івано-Франківськ. – 298 с., С. 257 – 262.

6. Веселка Ю.Б., Дaвидовa М.О. Взаємодія школи та соціального середовища при соціально-педагогічному проектуванні розвитку обдарованої особистості учня.// Соціально-педагогічне проектування розвитку обдарованості учня в системі навчально-виховного процесу/ за загал. ред. В.О.Киричука. – К.: Інститут обдарованої дитини. – 2014. – с.196.

7. Веселка Ю.Б., Дaвидовa М.О. Вплив взаємодії соціального середовища і педагогів на розвиток обдарованої особистості.// «Обдаровані діти –інтелектуальний потенціал держави»: матеріали VII Міжнародної науково-практичної конференції «Обдаровані діти – науковий потенціал держави», 2014 р., смт. Козин. – К: Інститут обдарованої дитини, 2014.

 


Давидова Марина Олександрівна

 

  Давидова Марина Олександрівна 

  Молодший науковий співробітник

  Контактні тел.: (044) 481-27-34;

  E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

  Освіта: ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький ДПУ ім.Г.Сковороди»

  (м.Переяслав-Хмельницький, Київська обл.) Рік закінчення - 2010 

  Викладач історичних дисциплін, історичний факультет. Магістр.

 

 

 

Наукові інтереси:

- розвиток обдарованості особистості дітей дошкільного віку;

- взаємодія педагогів та родини у писхолого-педагогічному супроводі дітей.

Професійна активність:

Фахівець І категорії відділу кадрів ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький ДПУ ім.Г.Сковороди» (http://www.phdpu.edu.ua) (4 роки)

Статті:

1. Вишня М. О. Викopистaння мeтoду пpoeктiв у дiяльнoстi зaгaльнooсвiтнiх нaвчaльних закладів // Проектування розвитку та психолого-педагогічного супроводу обдарованої особистості: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 23-24 квітня 2013 року, м. Теребовля. – К. :Інститут обдарованої дитини, 2013.- С. 172-177.

2. Давидова М.О. Психолого-педагогічна підтримка обдарованих учнів: співпраця школи і сім'ї // Материалы XVII Международной научно-практической конференции  «Проблемы и перспективы развития науки в начале третьего тысячелетия в странах СНГ» // Сборник научных трудов . – Переяслав-Хмельницкий, 2013 г., 194с. – С. 127 – 129.

3. Дaвидовa М.О. Моніторинг обдарованості та психолого-педагогічний супровід дітей дошкільного віку/ Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції «Психолого-педагогічний супровід розвитку обдарованості особистості учня», 25–26 лютого 2014 р., м. Івано-Франківськ. – 298 с., С. 263 – 266.

4. Дaвидовa М.О. Взаємодія закладів освіти та соціального середовища в розвитку обдарованості особистості учня: шляхи оптимізації і досвід// «Проектування розвитку та психолого-педагогічного супроводу обдарованої особистості»: матеріали VI Всеукраїнської науково-практичної конференції, 4 – 5 червня 2014 р.,  м. Тернопіль. – К: Інститут обдарованої дитини, 2014, 216 с. – С. 82 – 85.

5. Дaвидовa М.О., Веселка Ю.Б. Вплив взаємодії соціального середовища і педагогів на розвиток обдарованої особистості.// «Обдаровані діти –інтелектуальний потенціал держави»: матеріали VII Міжнародної науково-практичної конференції «Обдаровані діти – науковий потенціал держави», 2014 р., смт. Козин. – К: Інститут обдарованої дитини, 2014.

6. Дaвидовa М.О., Веселка Ю.Б. Взаємодія школи та соціального середовища при соціально-педагогічному проектуванні розвитку обдарованої особистості учня.// Соціально-педагогічне проектування розвитку обдарованості учня в системі навчально-виховного процесу/ за загал. ред. В.О.Киричука. – К.: Інститут обдарованої дитини. – 2014. – с.196.